سفارش تبلیغ
صبا ویژن

4 برند پرفروش آیفون تصویری در سال 99

در گذشته آیفون تصویری تنها وسیله‌ای برای باز کردن درب بود اما با گذشت زمان کارایی این وسیله دگرگون شده است و دیگر نباید به چشم یک درب بازکن به آن نگاه کرد، امروزه آیفون تصویری به کمک تکنولوژی های روز جهانی تبدیل به یک وسیله بسیارکاربردی شده است که میتواند چیزی فراتر از یک درب باز کن ساده باشد. ما در ادامه این مقاله قصد داریم شما را با سه برند پرفروش آیفون تصویری آشنا کنیم که توانسته‌اند رتبه بسیار خوبی را در فروش آیفون تصویری در سال 99 داشته باشند.

 

آیفون تصویری تابا 

آیفون تصویری تابا الکترونیک


 

شرکت تابا الکترونیک در میان سازندگان ساختمان‌های مسکونی نیازی به معرفی ندارد و کمتر کسی وجود دارد که نام شرکت تابا الکترونیک به گوشش نخورده باشد، این شرکت در سال 1362 فعالیت خود را به صورت کاملا جدی شروع کرد و در مدت کوتاهی توانست جایگاه خود را در بازار ایران پیدا کند و تمرکز خود را به صورت کاملا تخصصی روی آیفون‌های صوتی و تصویری گذاشت و امروزه شاهد آن هستیم که این شرکت تنوع محصولات خود را هم از لحاظ ظاهری و هم از لحاظ قابلیت‌هایی که در اختیار مشتریان می‌گذارد به حدی زیاد کرده است که برای تمام مشتریان خود نمونه‌ای در میان محصولات خود داشته باشد.

شرکت تابا الکترونیک دربازکن‌های خود را در دو مدل حافظه دار و بدون حافظه تولید می‌کند که هر کدام از این مدل ها از لحاظ اندازه صفحه نمایش در انواع مختلفی تولید می‌شوند، از نکات مثبت آیفون تصویری تابا می‌توان به کیفیت صفحه نمایش آن اشاره کرد که به لطف استفاده از فناوری TTL    در ساخت آن می‌تواند یک تصویربا کیفیت از بیرون محوطه را در اختیار ما بگذارد.

آیفون تصویری تابا در نسل جدید محصولات خود از قابلیت‌های روز جهانی استفاده کرده است که یکی از آن‌ قابلیت ها ویژگی ارتباط داخلی می‌باشد که به کاربر این امکان را می‌دهد تا با واحد‌های دیگر ارتباط صوتی برقرار کند به وسیله این قابلیت شما می‌توانید با قسمت نگهبانی نیز به صورت کاملا محرمانه ارتباط برقرار کنید. البته ناگفته نماند داشتن قابلیت‌های بالا در یک آیفون تصویری روی قیمت آن نیز بی تاثیر نبوده و این مسئله در مورد محصولات تابا نیزصدق می‌کند. همانطور که پیشتر گفته شد شرکت تابا الکترونیک دارای تنوع بسیار بالایی در محصولات خود است که شما می‌توانید با ورود به سایت آریا ایمن تمام محصولات شرکت تابا را مشاهده کنید و در صورت لزوم خرید خود را به صورت انلاین سفارش دهید.

آیفون تصویری الکتروپیک

آیفون تصویری الکتروپیک

آیفون تصویری الکتروپیک از معدود شرکت هایی است که هر چند ماه یکبار یک محصول جدید را به لیست محصولات خود اضافه می‌کند و تمام سعی خود را می‌کند تا کیفیت محصولاتش ارتقا دهد، برای کسی که از یک آیفون تصویری استفاده می‌کند در مرحله اول کیفیت صدا و تصویراست که از اهمیت بالایی برخوردار است و شرکت الکتروپیک روی این دو ویژگی تمرکز بالایی داشته تا بتواند یک محصول بدون نقص را به دست مشتریانش برساند و همین امر باعث شده که اولین ویژگی که با شنیدن نام آیفون تصویری الکتروپیک به ذهن مشتریان برسد کیفیت بالای محصولات این شرکت است. نوآوری در طراحی محصولات الکتروپیک به سادگی قابل مشاهده است و نمونه بارز آن را می‌توان در مدل 897 الکتروپیک مشاهده کرد که داری یک هندست مگنت دار است و از یک صفحه نمایش تاچ بهره می‌برد که شما می‌توانید هر زمان که مایل بودید بدون برداشتن گوشی تنها با فشار دادن یک دکمه عمل پاسخگویی را انجام دهید.

آیفون تصویری سیماران

آیفون تصویری سیماران

شرکت سیماران را می‌توان به عنوان قدیمی ترین شرکت تولید کننده آیفون های صوتی و تصویری در ایران دانست که توانسته در این 40 سال سوابق بسیار درخشانی را از خود به جای بگذارد. آیفون تصویری سیماران نتیجه 4 دهه تجربه در تولید این محصول با ارزش است، با خرید آیفون تصویری سیماران دیگر نگران قطع شدن صدا که یکی از مرسوم ترین مشکلات درهنگام استفاده از آیفون تصویری می‌باشد نباشید این شرکت به دلیل استفاده از قطعات بسیار با کیفیت امکان به وجود آمدن همچین مشکلاتی را به حد قابل توجه‌ای پایین آورده و از آنجا که وسایل الکتریکی همیشه در معرض خطرو خرابی هستند داشتن یک گارانتی خوب می‌تواند دلگرمی بسیار زیادی را به خریداران بدهد. آیفون تصویری سیمارن به دلیل داشتن خدمات پس از فروش در کل کشور توانسته تا این جای کار مشتریان خود را از هرجهت راضی نگه دارد. یکی از عوامل پرفروش شدن این برند قیمت محصولاتش  می‌باشد که به دو گروه اقتصادی و میان رده تقسیم می‌شوند که می‌تواند تمام مشتریان خود را که به دنبال آیفون تصویری با قیمت مناسب هستند را پوشش دهد. اگر به دنبال یک آیفون تصویری ساده هستید و یا اگر قصد خرید آیفون تصویری با قابلیت‌های بالا را دارید می‌توانید محصول مورد نظر خود از بین محصولات سیماران پیدا کنید. یکی از مدل‌های پرفروش شرکت سیماران مدل 43 WIFI می‌باشد که به وسیله آن میتوانید در هر مکان که باشید تنها به وسیله گوشی هوشمندتان درب را به روی فرد مورد نظر باز کنید این قابلیت را میتوانید تنها در آیفون سیمارن با قیمت بسیار مناسب پیدا کنید. البته شرکت تابا الکترونیک نیز این قابلیت را درمدل 1910 خود قرار داده است ولی به دلیل قیمت بالایی که دارد نتوانسته فروش زیادی را داشته باشد.

آیفون تصویری سوزوکی

آیفون تصویری سوزوکی

آیفون تصویری سوزوکی که یک برند با اصالت ژاپنی می‌باشد که هم اکنون در ایران توسط شرکت پارسیان تصویر فدک مونتاژ و تولید می‌شود که علاوه بر تولید آیفون تصویری در زمینه تولید جک‌های پارکینگی نیز فعالیت دارد. شاید یکی از دلایل پرفروش شدن این محصول استفاده از نام برند سوزوکی روی مانیتور است که یاد برند معروف سوزوکی ژاپن را در ذهن مشتریان تداعی می‌کند. در باز کن سوزوکی برای تمام مدل‌هایش یک نمونه حافظه دار و یک نمونه بدون حافظه تولید می‌کند تا دست مشتریان در انتخاب خریدشان آزاد باشد از مدل‌های پرفروش محصولات سوزوکی می‌توان به

 

مدل  725 سوزوکی اشاره کرد که دارای یک مانتیور7 اینچی می‌باشد که با ظاهری بسیار کاربر پسند طراحی شده است، برای مشاهده این محصول می‌توانید به آدرس سایت فروشگاه اینترنتی آریا ایمن مراجعه فرمایید و علاوه بر مشاهده این محصول، از دیگر محصولات این شرکت بازدید فرمایید.